Parannuksia käytettävyyteen, uusi työaikaraportti
Ajanvaraus
Uusi työaikaraportti
Työaikaraportteihin on lisätty uusi raporttityyppi Työaika miinus muut menot. Tällä raportilla saat helposti otettua summan kunkin työntekijän merkatuista joustavista työajoista, vähennettynä näiden työtuntien ajaksi merkatuilla muilla menoilla. Raportin saa tuttuun tapaan halutulta aikaväliltä.
Selkeämpi tarjottavien palveluiden valinta
Käyttäjien tarjoamien palveluiden valinta on vaihdettu rinnakkaisista listoista yhteen palvelulistaukseen, josta voi helpommin rastittaa käyttäjän tarjoamat palvelut.
Myös palvelun asetuksista löytyvä työntekijä-listaus sekä toimipisteet-lisäosan tarjottavien palveluiden valinta on vaihdettu käyttämään rastitusta.
Kalenterin varaukset asiakkaan kielellä
Ajanvarauskalenterissa näytettävät varaukset on jo jonkin aikaa näytetty asiakkaan kielellä, jolloin työntekijä näkee suoraan, minkä kielinen asiakas on tulossa.
Muita parannuksia
Ajanvarauksista tuttu Kopioi-painike löytyy myös muilta menoilta, helpottaen samankaltaisten menojen lisäystä. Lisäksi työntekijäpikavalintaa ei enää näytetä, jos tilillä on vain yksi käyttäjä, nopeuttaen varauksen lisäämistä.
Kassa
Tuotteiden järjestäminen akkosjärjestykseen
Tuoteryhmillä on nyt muokkaustilassa näkyvillä painike, jolla ryhmän tuotteet saa helposti järjestettyä uudelleen aakkosjärjestykseen. Tuotteita voi myös järjestellä totuttuun tapaan raahaamalla (tiilinäkymässä).
Asetus sähköpostikuiteille
Jos ette halua tarjota asiakkaillenne sähköpostikuitteja, kassan asetuksista löytyy nyt mahdollisuus ohittaa kysymys sähköpostikuitista myynnin jälkeen. Oletuksena sähköpostikuittia tarjotaan aina, kun asiakkaalla on sähköpostiosoite.
Parannettu haku tuotesyöttöihin
Tuoteostojen syötössä olevaa hakua on parannettu siten, että haku tarjoaa nyt valittavaksi kaikki hakua vastaavat hakuosumat sitä mukaan, kun tuotenimeä kirjoitetaan.
Parannuksia korjausmyynteihin
Jo aiemmin julkaistu uusi korjausmyynti-ikkuna havainnollistaa tehtävää korjausmyyntiä paremmin, vertaamalla alkuperäistä kuittia ja korjausmyynnin kuittia samassa ikkunassa. Uuden ikkunan myötä myös maksutapojen korjaaminen on mahdollista.
Toivottavasti tästä ohjeesta oli apua! Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä tukeen osoittessa info@slotti.fi, autamme mielellämme.