Jälkimarkkinointiviestit Slotissa

Slotissa jälkimarkkinointi on markkinointi-lisäosan ominaisuus, jolla voit automatisoida asiakkaille lähetettäviä jälkimarkkinointi- tai palautekyselysähköposteja. Lisäosan saat kytkettyä päälle Asetukset → Lisäosat -sivulla.

Jälkimarkkinointiviestien käyttöönotto

Kun lisäosa on kytketty päälle, siirry ruudun vasemalla olevasta valikosta Markkinointi → Jälkimarkkinointi -kohtaan ja paina muokkaa.

Voit nyt kytkeä jälkimarkkinointiviestit päälle painamalla valkoista kytkintä.

Saat myös valita lähetysajan, eli kuinka monen päivän kuluttua käynnistä jälkimarkkinointiviesti lähetetään asiakkaille.

Oletuksena markkinointiluvan pyytäminen asiakkailta varausten yhteydessä on pois päältä, tämä pitää käydä kytkemässä päälle, jotta viestien lähetys onnistuisi. Se onnistuu Markkinointi → Markkinointiluvat -kohdasta

Markkinointiviestin muokkaaminen

Voit myös muokata lähetettävän markkinointiviestin sisältöä itselle sopivaksi
Markkinointi → Jälkimarkkinointi -sivulla kun viesti on kytketty käyttöön.

Markkinointiviestiin vastaaminen

Asiakas voi vastata jälkimarkkinointiviestiin suoraan, kunhan teidän yritykselle on määritetty yhteystietoihin sähköpostiosoite. Tämän voi tarvittaessa vaihtaa Asetukset → Tili -kohdasta.

Toivottavasti tästä ohjeesta oli teille apua, jos tarvitsette lisätietoja tai apua niin olkaa yhteydessä tukeen osoittessa info@slotti.fi, autamme mielellämme!